Ako dopadol očakávaný model od prestížnej značky?

Určite ste už zachytili nejaké správy o najnovšom modely od spoločnosti Tesla. Buď tie dobré, spokojné recenzie plné chvál, alebo tie vtipné reakcie na nedávny menší trapas, ktorý sa ich novinke prihodil. Reč je o Cybertrucku, prelomovom typu pick-upu, ktorý rozhodne patrí medzi tie najzvláštnejšie a najoriginálnejšie stroje aké boli kedy vyrobené, najmä čo sa týka dizajnu.značka Tesla.jpg
Neobyčajné vozidlo s neobyčajnou reklamou
Vzhľad je úplne iný, než aký ľudia očakávali. Namiesto klasického odkrytého priestoru na náklad a hladký obrys, ide o hranatý, nezvyčajný, futuristický tvar s flexibilným, uzavretým úložným priestorom. Zatiaľ čo niektorí nad touto modernou verziou ohŕňali nosom, väčšina zákazníkov a milovníkov technológií sa naň pozerala s údivom a nevedela sa ho dočkať. 6 miest, elektrický pohon, mimoriadny dojazd až 800 km, automatizácia aká je pre Teslu typická a ťažná sila okolo 150 ton – tomu sa ťažko hovorí nie. A akoby toho nebolo dosť, spoločnosť investovala aj do celkovej ochrany pasažierov, t.j. do „obrnenosti“ automobilu. Túto vlastnosť chcel dokonca generálny riaditeľ Elon Musk predviesť na jeho oficiálnej premiére.
No a trošička mu to nevyšlo. Prvý test s kladivom síce Cybertruck hravo zvládol, ale ten nasledujúci s kovovou guľôčkou, nie tak úplne. Hlavný dizajnér Franz von Holzhausen ju hodil do predného okna a tam zostala slušná dierka, spolu so sieťou prasklín. Musk, ktorý sa ešte pokúsil trápnu situáciu zachrániť, mu povedal nech to skúsi opäť na zadnom skle. Výsledok bol však rovnaký, a tak radšej upustili od akýchkoľvek ďalších pokusov. Ako neskôr komentovali autority, materiál bol oslabený predchádzajúcimi nárazmi, a dôležité je, že sa nič nedostalo dovnútra, a teda prezentácia bola v podstate úspešná.moderný dizajn.jpg
Čo aj bola. Vďaka tejto príhode sa auto stalo hlavnou témou celého internetu, čo zároveň znamenalo svetovú reklamu zdarma. Dobrú povesť a vyberanú kvalitu áut od Tesly zdá sa nič nezničí – nuž, okrem oceľových gúľ. Objednaných je totižto viac ako 250 000 kusov a ich počet stále rastie. Neprehliadnuteľný Cybertruck si teda zatiaľ úspešne razí svoju cestu v automobilovom priemysle. A aj po spomínanej menšej nehode si stále udržuje titul nezničiteľný – i keď príležitostnému uťahovaniu sa už asi nikdy nevyhne.